נתניהו צוחק - N12 - סגן שר החוץ האירני: "העולם כולו לועג למשטר הציוני" / אבא אני מעריץ אותך אתמול שוויון גברים ונשים:

נתניהו צוחק - N12 - סגן שר החוץ האירני: "העולם כולו לועג למשטר הציוני" / אבא אני מעריץ אותך אתמול שוויון גברים ונשים:. גניבת הבחירות נעשתה בשיטה הידועה של מצג שווא ומשבר גדול. אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות. בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים. צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור. עצם הכבוד והחשיבות לא מבטל את אחריות של ראש הממשלה ושר הביטחון לביטחוננו וביטחון כלל תושבי ישראל.

ההסכם עם העבודה אתמול בנט יעמוד למבחן מהיר ואכזרי אתמול תקציב התחבורה והכבישים ביוש לא יפגע אתמול. דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים.

מטוקר באהבה • בשידור חי מגש פיצה נשלח ל..ביבי - רדיו קול חי
מטוקר באהבה • בשידור חי מגש פיצה נשלח ל..ביבי - רדיו קול חי from www.93fm.co.il
כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים. אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא היום שהממשלה תעביר תקציב. לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. טוב, מה יכולתי להמשיך בממשלה הזאת… מערכת בחירות שיש לה רק תכלית אחת… מה עוד חוץ מעבדך נתניהו: ראש הממשלה נתניהו השתתף בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. ההסכם עם העבודה אתמול בנט יעמוד למבחן מהיר ואכזרי אתמול תקציב התחבורה והכבישים ביוש לא יפגע אתמול. ריבלין מתח ביקורת על התנהלות ממשלת נתניהו, אין לי לתאר אלא את אשר רואות עיניי, במה שנראה כניסיון מתמשך להחליש את שומרי הסף של הדמוקרטיה הישראלית.

אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות.

09:53נתניהו החליט לקיים פריימריס בזק בעוד כחודש למרות ההתנגדות הנחרצת של בכירי הליכוד. יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל: ראש הממשלה נתניהו השתתף בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה. אנו בטוחים ומצפים מראש הממשלה ידאג. ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות. בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. היום, מבחינת הצרכים הלאומיים של מדינת ישראל, במשבר הכלכלי העולמי, חשוב שמדינת ישראל תסמן שהיא מעבירה תקציב. ריבלין מתח ביקורת על התנהלות ממשלת נתניהו, אין לי לתאר אלא את אשר רואות עיניי, במה שנראה כניסיון מתמשך להחליש את שומרי הסף של הדמוקרטיה הישראלית. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג.

בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים. הוא התגלה כאדם ללא חוש של אשמה, מצפון או מוסר. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב.

IMGhttp://timg.co.il/f/Emo13.gif/IMGבניטס צוחק על ביבי ...
IMGhttp://timg.co.il/f/Emo13.gif/IMGבניטס צוחק על ביבי ... from img2.timg.co.il
גניבת הבחירות נעשתה בשיטה הידועה של מצג שווא ומשבר גדול. כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני. ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל:

אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה.

ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות. ראש הממשלה נתניהו השתתף בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: תודה נתניהו, אנחנו ממשיכים מכאן יאיר נתניהו: אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: הוא אשכרה צוחק על מי שהוא אמור לשרת, ומי שהוא נכשל לתת להם שירות ראוי. כבר התחילה מלחמת הירושה בליכוד. שימו בצד לרגע את זה שהוא ראש ממשלה גרוע: הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב.

שימו בצד לרגע את זה שהוא ראש ממשלה גרוע: היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. הוא התגלה כאדם ללא חוש של אשמה, מצפון או מוסר. אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה.

לבד בפסגה: רביד פלוטניק כבר לא רוצה שתקראו לו "נצ'י נצ'"
לבד בפסגה: רביד פלוטניק כבר לא רוצה שתקראו לו "נצ'י נצ'" from images1.calcalist.co.il
בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; אנו בטוחים ומצפים מראש הממשלה ידאג. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא היום שהממשלה תעביר תקציב. אבא אני מעריץ אותך אתמול שוויון גברים ונשים: ריבלין מתח ביקורת על התנהלות ממשלת נתניהו, אין לי לתאר אלא את אשר רואות עיניי, במה שנראה כניסיון מתמשך להחליש את שומרי הסף של הדמוקרטיה הישראלית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר.

נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים למיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים. יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל: גניבת הבחירות נעשתה בשיטה הידועה של מצג שווא ומשבר גדול. לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. שימו בצד לרגע את זה שהוא ראש ממשלה גרוע: נתניהו נולד בירושלים לבנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ בממשלת הליכוד, ולשרה נתניהו. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. כבר התחילה מלחמת הירושה בליכוד. 09:53נתניהו החליט לקיים פריימריס בזק בעוד כחודש למרות ההתנגדות הנחרצת של בכירי הליכוד. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים:

הוא התגלה כאדם ללא חוש של אשמה, מצפון או מוסר נתניהו. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים:

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama